Huippulaadukkaat
kotimaiset marjatuotteet helposti suoraan valmistajan verkkokaupasta.
Marjat ovat luonnonmukaista, puhdasta ruokaa, joilla on runsaasti positiivisiä ominaisuuksia.
Marjat sisältävät paljon kuitua sekä monipuolisesti suojaravintoaineita
kuten vitamiineja ja kivennäisaineita ja toisaalta vähän energiaa
(lähde: Kuopion yliopisto)
Marjatuotteet soveltuvat käytettäväksi sellaisenaan, tai niitä voi lisätä puuroon, smoothieen, jugurttiin, rahkaan tai vaikka viiliin.
Finberryn marjajauheiden marjat viileäkuivataan, jonka jälkeen jauhetaan niin että pikkuruisetkin siemenet murskaantuvat mukaan. Näin ei tuhota lämpökäsittelyllä marjojen arvokkaita ominaisuuksia kuten vitamiineja ja hivenaineita ja saadaan myös hyödynnettyä marjojen arvokas siemenöljy ja siemenen sisältämät vitamiinit.
Tutustu
valikoimaamme!
Terveisin Finberryn yrittäjät Päivi ja Kai Hjulfors
Ps. Tiesitkö, että nimi Hjulfors tulee Ähtävänjoessa olevasta koskesta, jonka kupeessa Hjulforssin tila sijaitsee. Hjulforssin tilalla on tuotettu ja jalostettu erilaisia marjoja jo vuodesta 1995. Tällä videolla voit tutustua Hjulforsin koskeen!
Hjulfors 2024 /Kvarken Films alustalla Vimeo.
Päivi ja Kai Keskiaikamarkkinoilla
Nämä toimitusehdot ovat voimassa 3.3.2015 alkaen.
KP FINBERRY OY
Hjulforsvägen 61
68840 Nederlappfors
040-5552320 Kai tai 050-5674413 Päivi
info@finberry.fi
www.finberry.fi
2252057-6
Kauppa myy tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin.
Tuotteet tilataan verkkokaupassa siirtämällä ne ostoskoriin ja painamalla "Tilaa". Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimitukseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen, ellei erikseen toisin mainita. Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.
Tuotteet maksetaan joko Paytrailin kautta (verkkomaksu, mobiilimaksu...) tai postiennakolla, jolloin tuotteet maksetaan postiin niitä noudettaessa. Tarvittaessa tuotteet voidaan maksaa myös tilisiirrolla etukäteen.
Kun olemme vastaanottaneet tilauksesi, lähetämme sinulle sähköpostilla tilausvahvistuksen, josta näkyvät tilaustietosi. Tarkasta aina tilausvahvistuksen sisältö. Jos sinulla on kysyttävää, ota heti yhteys asiakaspalveluumme. Säästä tilausvahvistus mikäli joudut ottamaan yhteyttä asiakaspalveluun. Asioidessasi asiakaspalvelussa pidä aina mahdollinen asiakasnumerosi ja tilausnumerosi saatavilla. Tarkasta aina, että paketin sisältö täsmää tilausvahvistuksessa olevien tuotteiden kanssa.
Asiakaspalveluumme saat yhteyden seuraavilla tiedoilla:
KP FINBERRY OY
Hjulforsvägen 61
68840 Nederlappfors
040-5552320 Kai tai 050-5674413 Päivi
info@finberry.fi
www.finberry.fi
2252057-6
Toimituskulut sisältävät posti- ja pakkauskulut. Esitämme ostoskorissa arvion tulevista toimituskuluista ensisijaisen käytössä olevan toimitustavan mukaan. Tarkat toimituskulut näet valittuasi tilaukselle haluamasi maksu- ja toimitustavat. Käytössä olevat toimitustavat riippuvat ostoskorin sisällöstä. Voit valita kassalla käytössä olevista toimitustavoista sinulle parhaiten sopivan vaihtoehdon jonka yhteydessä tarkka toimituskulu on esitetty.
Yleisimmät toimitusaikamme Suomeen vaihtelevat tilauksesta ja toimitustavasta riippuen. Poikkeukset toimitusaika-arvioihin on kerrottu, jos ostoskorissa on varastosta loppuneita tuotteita ja ilmoitamme myös mahdollisista viivästyksistä teille välittömästi tilaamisen jälkeen.
Emme vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä tai viivästysten aiheuttamista välillisistä haitoista. Verkkokauppa tiedottaa sivuillaan poikkeavista toimitusajoista.
Tuotteet lähetetään 7 vrk kuluessa tilauksesta.
Tilaus on sitova ja tilaaja on velvoitettu maksamaan tilattut tuotteet 14 vrk. sisällä niiden saapumisesta. Jos tilaaja jättää tuotteet noutamatta on KP Finberry Oy:llä oikeus periä tästä aiheutuneet kulut.
Teillä on oikeus peruuttaa tämä sopimus 14 päivän kuluessa syytä ilmoittamatta. Peruuttamisen määräaika päättyy 14 päivän kuluttua siitä, kun viimeinen tavaraerä on vastaanotettu tai ladattavien tuotteiden kohdalla tilauksen vastaanottohetkestä.
Peruuttamisoikeuden käyttämiseksi teidän on ilmoitettava meille päätöksestänne peruuttaa sopimus yksiselitteisellä tavalla (esimerkiksi kirjeellä postitse tai sähköpostilla). Voitte käyttää myös tulostettavaa palautuslomakettamme, mutta sen käyttö ei ole pakollista.
Peruuttamisen määräajan noudattamiseksi riittää, että lähetätte ilmoituksenne peruuttamisoikeuden käytöstä ennen peruuttamisajan päättymistä.
Jos peruutatte tämän sopimuksen, palautamme teille kaikki teiltä saamamme suoritukset, myös toimituskustannukset (paitsi lisäkustannuksia siitä, että olette valinnut tarjoamastamme edullisimmasta vakiotoimitustavasta poikkeavan toimitustavan), viivytyksettä ja joka tapauksessa viimeistään 14 päivän kuluttua peruuttamisilmoituksen saatuamme. Suoritamme palautuksen sillä maksutavalla, jota olette käyttänyt alkuperäisessä liiketoimessa, ellette ole nimenomaisesti suostunut muuhun, ja joka tapauksessa siten, että teille ei aiheudu suoritusten palauttamisesta kustannuksia.
Teidän on lähetettävä tavarat takaisin viivytyksettä ja viimeistään 14 päivän kuluttua peruuttamisilmoituksen tekemisestä. Määräaikaa on noudatettu, jos lähetätte tavarat takaisin ennen kyseisen 14 päivän määräajan päättymistä.
Olette vastuussa vain sellaisesta tavaroiden arvon alentumisesta, joka on seuraus- ta muusta kuin tavaroiden luonteen, ominaisuuksien ja toimivuuden toteamiseksi tarvittavasta käsittelystä.
Lunastamatta jättäminen ei ole sama asia kuin palautus tai peruutus. Lunastamatta jätetystä paketista, josta ei ole tehty erillistä peruutusilmoitusta, perimme toimituskustannukset.
Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi, tulee sinun ilmoittaa virheestä viimeistään 14 päivän kuluessa kirjallisesti Peruutusoikeus ja palautusehdot -kohdassa mainittuun osoitteeseen tai soittamalla yhteystiedoissa mainittuun puhelinnumeroon. Jos paketti on selvästi vaurioitunut kuljetuksessa, teidän täytyy tehdä välittömästi asiasta reklamaatio valitsemanne toimitustavan kuljetusyhtiölle.